• Dzisiaj jest 15 cze 2025, 21:53
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Y.P.V.S - regulacja

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 5 z 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 29 cze 2014, 22:53

Prawie każdy zawór szlifuję przy remoncie.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Łukasz » 30 cze 2014, 21:36

mam pytanie odnośnie tego zaworu mam moja DT jest bez aku. instalacja jest w strzępach są pozostałości po niej.Jakaś wiązka idąca pod siedzenie,ale wszystko jest obcięte i zaizolowanie nie wiadomo co do czego.
Mam takie pytanie czy jest możliwość podłączenia samego zaworu??jeśli tak to jak mogę taka mini instalacje wykonać?? <?> <help>
Mama mi mówi:Ty jesteś jak ten twoja Yamaha mały głośny i dużo pijesz na mieście.
Obrazek
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem.
NIE KLIKAJ TEGO!!
Łukasz
 
Posty: 24
Wiek: 38
Rejestracja: 30 lip 2013, 17:12
Motocykl: yamaha dt125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 30 cze 2014, 21:59

Musi być akumulator. Kup instalację z rozbiórki, podłącz wszystko i ciesz się życiem.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Łukasz » 30 cze 2014, 22:08

no właśnie myślę żeby aku był ale tylko do obsługi zaworu,bo nie wiem czy połapię się z cała instalacją.
Czyli nie da rady zrobić tak jak wymyśliłem??
p.s. instalacja musi być dopasowana pod moduł czy pod coś jeszcze??

-- 06 lip 2014, 1:58 --

mam jeszcze jedno pytanie bo kiedy chciałem przestawić zawór na otwarty i zablokować to mi się pojawiło coś w rodzaju odcięcia przy wyższych obrotach,podkreślam że wcześniej nie było odcięcia dodam że mam moduł 3rm-20 (Który podobno nie był blokowany),Mogłem coś zrobić źle??
Ciekawostką jest to że kolega chciał uruchomić zawór i kupił w tym celu aku,przejechał się i ma teraz te same objawy.
Mama mi mówi:Ty jesteś jak ten twoja Yamaha mały głośny i dużo pijesz na mieście.
Obrazek
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem.
NIE KLIKAJ TEGO!!
Łukasz
 
Posty: 24
Wiek: 38
Rejestracja: 30 lip 2013, 17:12
Motocykl: yamaha dt125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: chaszczoski » 08 lip 2014, 7:34

panowie jak jestem w tym momencie to jak to gówno ruszyć aby wyjąć ? http://www.iv.pl/images/77271152794396926645.jpg kombinerki i pociągnąć czy jak bo mocno siedzi a nie chce czegoś rozjebać
chaszczoski
 
Posty: 223
Wiek: 33
Rejestracja: 16 mar 2014, 7:40
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: smcr 690
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 08 lip 2014, 8:54

Odkręć z drugiej strony.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: chaszczoski » 08 lip 2014, 9:35

ok nie przykukałem tej śrubki dzięki.

-- 08 lip 2014, 11:41 --

słuchaj pokaz na fotce gdzie dokładnie szlifujesz czy na plaskim czy na zaokragleniu ? i jeszcze jedno ma ktoś wymiary simeringu pod tarcze z linkami na ten wałek ?

jak wkładać wałek (dla 100%pewności) ? 1? http://www.iv.pl/images/28773826003671114862.jpg
2? http://www.iv.pl/images/80281265910617643689.jpg

-- 10 lip 2014, 18:04 --

pany ypvs złożony, nie chciała mi podejść regulacja na pokrycie 2 otworów (łapał muła), to wziąłem 2 klucze 8 i 10 pojeździłem chwile i wyczułem że największą moc ma przy takim ustawieniu http://www.iv.pl/images/13716193052876495192.jpg (pozycja po self teście) . być może ktoś wcześniej majstrował coś przy linkach.
chaszczoski
 
Posty: 223
Wiek: 33
Rejestracja: 16 mar 2014, 7:40
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: smcr 690
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: przemekyamaha » 20 sie 2014, 20:47

Zawor jest ustawiony tak jak w instrukcji ale i tak yamaha od 7k zmienia dźwięk i ma moc
przemekyamaha
 
Posty: 67
Wiek: 28
Rejestracja: 15 lip 2014, 8:49
Motocykl: Yamaha DT 125RN 99r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 22 sie 2014, 9:49

Powitać

Mam problem z YPVS. Motocykl przyjechał tak najprawdopodobniej ze Szwajcarii. Zawór ustawiony na stałe w pozycji otwartej tj:

http://iv.pl/viewer.php?file=22642131177050381124.jpg
System jest niekompletny tj. brakuje tego czarnego plastiku ale myśle, że mocowanie uda mi się "wyrzeźbić":

http://iv.pl/viewer.php?file=21749401471355248180.jpg

Sterowanie działa prawidłowo, selftest działa jak trzeba tylko linki są niepodłączone bo nie mają do czego. Sam zawód zblokowany śrubą w tej pozycji otwartej.

Objawy mam takie, że motor wcale nie ma dołu do tego stopnia, że musze często na półsprzęgle jeździć żeby wszedł na obroty.
Do tego kręci maksymalnie 8 k rpm. Dyfuzor został wybebeszony - nie wiem czy moduł jest zablokowany. Model to 3BN (Yamaha DT 125 z 1989 r.)

Proszę o odpowiedź czy jeśli zawór jest na stale w pozycji otwartej to czy ma to znaczenie, że motor kręci do 8 k rpm i koniec ? (czy na luzie czy na biegu nie ma znaczenia) Wydaje mi się, że nie odcina iskry a bardziej go zamula. Postaram się nagrać i wrzucić filmik.

pozdrawiam
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 22 sie 2014, 10:21

Może być wydech zawalony nagarem, bądź już bardzo wyeksploatowany tłok.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 5 z 20 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20

Wróć do Yamaha DT 125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 125
  • Y.P.V.S - regulacja