• Dzisiaj jest 16 cze 2025, 0:20
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Y.P.V.S - regulacja

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 6 z 20 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 22 sie 2014, 10:36

Zapomniałem dodać, że motocykl pod koniec zeszłego sezonu przeszedł remont na wossnerze. Stan cylka i tłoka wzorowy, kompresja odpowiednia.

Końcowy wydech miesiąc temu rozcinałem - było sporo syfu ale został on przeczyszczony. Rozcinać dyfozor żeby sprawdzić co w nim słychać ?
Czas chyba zainwestować w coś lepszego niż czerwony Castrol do paliwa co ? (leje 1:45)
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 22 sie 2014, 13:05

Na tym oleju to silnik się zamula, końcówka przelotowa ?

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 22 sie 2014, 14:02

Ok to wezmę Mobil polsyntetyk.
Końcówka nie jest przelotowa. Spaliny kierowane są "na okretke" a nie bezpośrednio z dyfuzora do końca wydechu. Zrobić całkowity przelot?
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 22 sie 2014, 14:25

Przelot trzeba zrobić, olej taki http://sklep.cmamoto.pl/--p-6131.html

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 22 sie 2014, 15:20

Ok około wtorku powinienem to ogarnąć i dam znać co się zmieniło .


Dziękuję za pomoc
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Kkoper97 » 29 sie 2014, 0:10

Witam.
Przedstawię wam mój problem:
Kupiłem ostatnio DT-kę i problem polega na tym, że ma ona objawy źle wyregulowanego zaworu (Straaaszny muł do 6k a po tej granicy dostaje kopa). Wymieniłem filtr powietrza, wiadomo, nie pomogło. Dziś z kolegą nad tym przysiedliśmy i wyregulowaliśmy zawór idealnie, lecz objawy nie ustąpiły. Zauważyliśmy, że po odpaleniu moto (patrzylismy na tą tarczę zaworu pod dekielkiem) wgl się on nie porusza. Stoi ciągle w pozycji otwartej. Dodam, że self test działa dobrze. Ustawia się w pozycji idealnie otwartej. Te dziurki na tarczy się nie pokrywają. Nie wiem co może być przyczyną tego, że zawór nie pracuje. Na dodanie gazu także nie reaguje. Pomóżcie mi, w którą stronę szukać przyczyny? To może być coś z modułem? Słyszałem, ze moduł znajduje się pod kanapa. Pod lampa mam jakąś kostkę owinięta tasma, to moze byc kostka odblokowująca?
Z góry dzięki :D
Kkoper97
 
Posty: 12
Wiek: 27
Rejestracja: 29 sie 2014, 0:05
Motocykl: Yamaha Dt 125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: paolo9779 » 29 sie 2014, 6:38

Niektóre modele miały moduł pod siedzeniem a niektóre na zbiorniczku od dozownika.
↓↓Linki zaworu wydechowego ypvs różne modele NOWE TANIO↓↓
http://yamahadt.net/linki-zaworu-ypvs-yamaha-dt-125-r-re-sm-x-tdr-tzr-aktualne-t3090.html
↓↓Dekielki, pokrywki prawe zaworu wydechowego ypvs NOWE↓↓
http://yamahadt.net/dekielek-pokrywka-zaworu-wydechowego-yamaha-dt-prawa-strona-t8410.html
->->->Plus zapraszam do swoich galerii :)<-<-<-
Awatar użytkownika
paolo9779
V.I.P
 
Posty: 3071
Wiek: 28
Rejestracja: 23 kwie 2013, 14:59
Lokalizacja: Kartuzy/Przodkowo
Motocykl: Yamaha DT 125 amfibia hybryda na baterie słoneczne napędzane wiatrem
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Pawlos312 » 29 sie 2014, 7:38

Nie pod siedzeniem, tylko pod bakiem.
Awatar użytkownika
Pawlos312
Donator
 
Posty: 1078
Wiek: 27
Rejestracja: 13 sie 2013, 20:29
Lokalizacja: Zamość
Motocykl: EXC250 `08
YZ125 `89
KDX200 `90
IT200 `86
RM80 `91
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 29 sie 2014, 11:32

Zobacz czy wszystkie przewody silniczka (5 sztuk) są podłączone do modułu oraz czy styki nie są zaśniedziałe.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 30 sie 2014, 10:49

Witam ponownie.
Jestem po kilku zabiegach z moto tj:

- zmiana oleju z czerwonego Castrola 2T na Motul 800 Efekt: moto pracuje ciszej, bardziej "miękko", mniej kopci i jedzie minimalnie lepiej

- jeździłem bez końcowego wydechu Efekt: głośno i nic ponad to

- uruchomiłem zawór YPVS z odpowiednim wyregulowaniem. Efekt: moto kręci na luzie do 12 k obr i jest odcięcie, na biegu 7,5-8k i przy tej wartości staje ale nie odcina, zbiera od dołu aż miło. Mimo, że nie kręci się jak powinien - na 5 biegu 100 km/h łapie dość szybko, wbijam 6 bieg i stoi na 100 km/h.

Pod koniec zeszłego sezonu przesła remont na Wossnerze itp. wszystko odpowiednio dotarte, przejechane od tej pory około +/- 800 km.

Proszę o podpowiedź co dalej ? Mam popularną kostkę odblokowującą ale chyba nie do tego moto. Dla przypomnienia: DT 125R z 1989 r oznaczenie 3BN.
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 6 z 20 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20

Wróć do Yamaha DT 125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 125
  • Y.P.V.S - regulacja