• Dzisiaj jest 15 cze 2025, 15:06
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Y.P.V.S - regulacja

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 2 z 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: damianksiazek9 » 07 sty 2014, 17:40

Zawór bez stałego zasilania czyli akumulatora nie będzie działał. Jak masz moto bez akumulatora i nie zamierzasz go mieć to ustaw zawór w pozycji otwartej i tak zostaw.
Obrazek
Awatar użytkownika
damianksiazek9
 
Posty: 451
Wiek: 29
Rejestracja: 14 lis 2013, 15:07
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Motocykl: YAMAHA DT 125R 98r.
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: pszemo89 » 08 sty 2014, 9:39

No i ja też mam taki problem bo mam swoją Yamahe przerobioną na crossa, bez aku i jakichkolwiek linek czy też stycyjek... Jak to poprawnie ustawić? czy moge normalnie na zimnym silniku czy musze jakoś spejalnie go zgaśić żeby zawór został w odpowieniej pozycji???
pszemo89
 
Posty: 22
Wiek: 35
Rejestracja: 03 sty 2014, 9:22
Motocykl: Yamaha dt 125 R 01r.
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: damianksiazek9 » 21 sty 2014, 11:10

Jak nie masz akumulatora to zawór i tak nie będzie działać, więc zostaw go w pozycji otwartej i jakoś przyblokuj żeby się samoczynnie nie przestawiał.
Jak się przyda to sie przyda, a jak nie to nie :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
damianksiazek9
 
Posty: 451
Wiek: 29
Rejestracja: 14 lis 2013, 15:07
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Motocykl: YAMAHA DT 125R 98r.
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: jakub111 » 11 mar 2014, 22:44

Jedno krótkie pytanie nie warte zakładania tematu: mam jedną linkę YPVS krótszą o jakieś 4mm, ponieważ bolczyk mi się oberwał i zarobiłem ją bolczykiem z tego zestawu naprawczego do linek. Czy ma to jakiś większy negatywny wpływ na pracę silnika i oddawanie mocy?
Awatar użytkownika
jakub111
Moderator
 
Posty: 1312
Wiek: 27
Rejestracja: 08 lip 2013, 13:49
Lokalizacja: zach-pom
Motocykl: DT125R, SR500, S51
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 12 mar 2014, 11:21

Jak dało się ustawić poprawnie i linki dobrze napięte to wszystko ok.

-- 12 mar 2014, 11:22 --

Jak dało się ustawić poprawnie i linki dobrze napięte to wszystko ok.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Marcin » 17 kwie 2014, 16:07

A teraz inne pytanie. Otóż kupilem moto i w moim w ogole nie ma zaworu jest tam po prostu pusto. moze tak byc czy musze go kupic?
Marcin
 
Posty: 5
Wiek: 33
Rejestracja: 18 mar 2014, 20:55
Motocykl: DT 125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: FastMan » 17 kwie 2014, 17:43

Kupuj bo naprawdę sporo tracisz bez niego.
Yamaha DT80LC2 (wersja hiszpańska, skradziona) -> Yamaha DT125R (obecnie)
www.PROGREDESIGN.com
Awatar użytkownika
FastMan
Administrator
 
Posty: 368
Wiek: 31
Rejestracja: 20 kwie 2013, 9:25
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: KTM EXC 300
  • Strona WWW
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: bananoweyo » 21 maja 2014, 21:22

co zrobic jesli zawor wraca na swoje miejsce po kilku jazdach?
bananoweyo
 
Posty: 33
Wiek: 32
Rejestracja: 11 maja 2014, 15:53
Motocykl: Yamaha dt 125 1997r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 21 maja 2014, 22:31

Tarcza CI się obkręca na tym wypuście, trzeba lepiej dokręcić lub coś podłożyć do środka.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Ubiprom » 22 maja 2014, 5:30

Witam

Ja u siebie mam troche bajzel:

http://pokazywarka.pl/p9cpyd/
1 zdj: u mnie
2 zdj: jak powinno być

Ma ktoś na sprzedaż brakujący element? Linki pracują prawidłowo ale nie mają co otwierać / zamykać.
Ktoś ustawił zawór w jednej pozycji. Objawy są takie, że po remoncie góry na Wossnerze i odpowiednim dotarciu moto
można powiedzieć nie ma dołu (wiem, że to 2T ale jeździłem inną DT 125 i nieporównanie) oraz kręci do 8 k, później muli ale nie odcina. (dyfuzor opróżniony, wydech udrożniony)
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."
Awatar użytkownika
Ubiprom
 
Posty: 30
Wiek: 38
Rejestracja: 12 maja 2014, 5:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Motocykl: YAMAHA DT 125R 3BN
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 2 z 20 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 20

Wróć do Yamaha DT 125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 125
  • Y.P.V.S - regulacja