• Dzisiaj jest 19 wrz 2025, 14:15
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Mechanika

[DT80] Przyspieszenie

Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Odpowiedz
Posty: 30 • Strona 3 z 3 • 1, 2, 3

Re: Przyspieszenie

Postautor: Artur2544 » 03 lut 2014, 19:28

Nic nie regulowałem tylko świece wymieniłem . Moze musi być świeca z długim gwintem??
Artur2544
 
Posty: 45
Wiek: 28
Rejestracja: 30 sty 2014, 18:50
Motocykl: Yamaha dt80 , etz 250 ,jawa 350,wsk 125,romet ogar 205
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Enduros70 » 03 lut 2014, 19:31

Najlepiej to wstaw pstrykacz z zapalniczki, jeśli dla ciebie nie ma różnicy rodzaj świecy.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Ulqloria » 03 lut 2014, 19:32

po wymianie świecy konieczna jest regulacja gaźnika...
Ostatnio zmieniony 03 lut 2014, 19:43 przez Ulqloria, łącznie zmieniany 1 raz
Twoja DT 125 jest dla Ciebie za niska lub za wysoka?
Zestaw podwyższający/obniżający DT za jedyne 50 zł tutaj:
podwyzszenie-lub-obnizenie-tylnego-amortyzatora-t2599.html
Awatar użytkownika
Ulqloria
Moderator
 
Posty: 2493
Wiek: 30
Rejestracja: 21 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: Kawasaki KLX 300R
  • Link do galerii
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Artur2544 » 03 lut 2014, 19:38

Wkręce świece tą co była z długim gwintem i zobacze wtedy :)
Artur2544
 
Posty: 45
Wiek: 28
Rejestracja: 30 sty 2014, 18:50
Motocykl: Yamaha dt80 , etz 250 ,jawa 350,wsk 125,romet ogar 205
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: 1vip2 » 03 lut 2014, 19:50

Tak tylko z długim gwintem i najlepiej IRYDOWA.
1vip2
 
Posty: 140
Wiek: 36
Rejestracja: 26 sty 2014, 9:32
Motocykl: yamaha dt 125
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Ulqloria » 03 lut 2014, 19:55

swieca irydowa nie jest konieczna
Twoja DT 125 jest dla Ciebie za niska lub za wysoka?
Zestaw podwyższający/obniżający DT za jedyne 50 zł tutaj:
podwyzszenie-lub-obnizenie-tylnego-amortyzatora-t2599.html
Awatar użytkownika
Ulqloria
Moderator
 
Posty: 2493
Wiek: 30
Rejestracja: 21 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: Kawasaki KLX 300R
  • Link do galerii
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Bartolini2721 » 03 lut 2014, 20:07

Na krótkiej świecy spada stopień sprężania bo komora spalania robi się większa.
http://www.bikepics.com/members/bartolini2721/
CAŁA YAMAHA TDR 125 BELGARDA NA CZĘŚCI PW!
Awatar użytkownika
Bartolini2721
V.I.P
 
Posty: 2260
Wiek: 29
Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:11
Lokalizacja: Nałęczów
Motocykl: Peugeot Speedfight 2
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Artur2544 » 03 lut 2014, 20:25

Nom i chyba od tego tak sie dzieje :) Dobra jak wróce ze szkoły to sprawdzę i dam odpowiedz :) jak rozbierałem silnik i wymieniałem łożysko na skrzyni to tłok w cylku nie latał na boki :) Chyba to przez świece wkręce z długim gwintem i zobaczymy :)
Artur2544
 
Posty: 45
Wiek: 28
Rejestracja: 30 sty 2014, 18:50
Motocykl: Yamaha dt80 , etz 250 ,jawa 350,wsk 125,romet ogar 205
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Johnny » 03 lut 2014, 23:33

Skoro była z długim to dlaczego wkręcasz z krótkim ?

Spada moc po zmianie świecy to na logikę powinieneś wziąć to, że krótki gwint to coś nie tak.
NAKLEJKI FORUMOWE ZAMÓWISZ TUTAJ <-- KLIKNIJ
Awatar użytkownika
Johnny
Moderator
 
Posty: 4002
Wiek: 29
Rejestracja: 05 maja 2013, 17:27
Lokalizacja: Kazimierz Dolny
Motocykl: Escordzina bez dachu.
  • Strona WWW
  • Link do galerii
Na górę

Re: Przyspieszenie

Postautor: Artur2544 » 03 lut 2014, 23:40

Człowiek uczy się na błędach. Teraz będe wiedział na przyszłość :) W piątek sprawdze i dam odpowiedz na forum :)

-- 08 lut 2014, 11:34 --

Witam już mam Przyczynę :) Jeździłem yamaszką na jednym pierścieniu ;) Zamek z górnego pierścienia wsuną się do środka a pierścień się przekręcił i go urwało razem z tłokiem :) Najważniejsze ze to się stało przy spadaniu tłoka i wszystko wyleciało tłumikiem :) Cylek nie ma żadnych rys :)

Obrazek

Obrazek
Artur2544
 
Posty: 45
Wiek: 28
Rejestracja: 30 sty 2014, 18:50
Motocykl: Yamaha dt80 , etz 250 ,jawa 350,wsk 125,romet ogar 205
Na górę

Poprzednia

Odpowiedz
Posty: 30 • Strona 3 z 3 • 1, 2, 3

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Mechanika

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Mechanika
  • Przyspieszenie