Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        27 lip 2013, 22:22
		
			
			Siemka jestem tutaj nowy .mam problem kupiłem ktm lc2 125 nie można wyregulować gaźnika nie trzyma niskich obrotów bardzo mocno kopci przy mieszance 1:50 i strasznie dużo pali .wkrecałem śrubke od mieszanki na odpalonym silniki i nawet go nic nie przydusiło z filtra wydaje dziwne dzwieki  tak jak by zawór nie trzymał  możę to być wina membran ?   
  
			
		 
		
		
	
	 
	
        
        27 lip 2013, 22:53
		
			
			Filtr wyprany ? Gaźnik czyściłeś ? Podaj rozmiary dysz. Od kiedy tak ma ?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        27 lip 2013, 23:08
		
			
			własciwie teraz bez filtra próbuje  dysze mam teraz 132 w dellorto 28 phbh  .kupiłem go tydzien temu miał zrobiony cylek i tłok . to wtedy chodizł na srednich obrotach ale nie gasł rozebrałem silnik wymieniłem łożyska i uszczelniacze .i już tak chodzi niepokoi mnie ten dzwiek z obudowy filtra .
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 8:27
		
			
			a sprawdzałeś szczelność układu? może lewe powietrze gdzieś dostaje.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 9:12
		
			
			Na jaki kolor kopci ?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 11:35
		
			
			no jest pękniety króciec przy gaźniki ale lekko i to opaska sciska .kopci na biało nie ma mowy żeby brał olej ze skrzynia bo dlatego też wymieniałem uszczelniacze. kopci na biało a z końcówki wydechu aż sie leje jak odpale  moto i wykrece potem swiece swiece jest mokra raczej olej
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 11:50
		
			
			Jak jest pęknięty króciec to wymień go bo to może być przyczyna
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 11:55
		
			
			ale to może byc przyczyna tego takiego jak by pukania powietrzem hehe w filtrze równo puka z obrotami silnika im wyższe obroty tym szybciej. 
+aha i czy spalanie może byc narazie dakei dużo dlatego ze go nie wkrecam czesto ? jest na dotarciu
//E70Warn za post pod postem.
Pisz zgodnie z zasadami ortografii i gramatyki !
			
		 
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 12:07
		
			
			Spala Ci płyn chłodniczy przez uszkodzoną uszczelkę głowicy. Przed założeniem nowej trzeba sprawdzić stan płaszczyzny cylindra jak i głowicy.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        28 lip 2013, 12:32
		
			
			napewno nie nowa uszczelka. głowica splanowana na szkle .dym jest no taki lekko niebieski
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.