Odpowiedz

Wymiana Modułu Zapłonowego

23 cze 2016, 15:00

Witam! Mam Yamahe DT 125R 98r. i muszę wymienić w niej moduł. Nie wiem kilku rzeczy:
1. Czy to musi być jakis konkretny model, czy bedzie pasowala wiekszosc modeli które są wystawiane na allegro/olx z odnotacja ze pasuje do yamah dt 125?
2. Czy musi to być oryginalny używany moduł, czy nowa "podróbka"?
3. Czy sprzedawane moduły są już odblokowane, czy różnie to bywa?

Z góry przepraszam jeżeli to pytanie jest bardzo proste i banalne, ale jestem kompletnie zielony w temacie motoryzacji, a moja Yamahe mam dopiero od kilku dni. Jeżeli był już taki temat to prosiłbym o link, bo pół dnia w internecie szukałem odpowiedzi i nic nie znalazlem. Pozdrawiam!!

Re: Wymiana Modułu Zapłonowego

23 cze 2016, 15:37

Najlepiej żeby był taki model jak masz teraz. Te podróbki nie maja sterowania zaworem wydechowym.

23 cze 2016, 17:30

paolo9779 pisze:Najlepiej żeby był taki model jak masz teraz. Te podróbki nie maja sterowania zaworem wydechowym.

Dzięki za odpowiedź :) Jeżeli kupie ten sam to on będzie odblokowany? Czy to zależy od sprzedawcy, czy go sam odblokowal czy nie?

23 cze 2016, 17:41

Od modułu i oznaczenia.

26 cze 2016, 8:41

odpalisz ją na najtanszym chinczyku dla 2t, tylko bez sterowania zaworem wydechowym.

niektore moduly ciezko znalezc, a jak juz sa to za kosmiczne ceny ale taki rynek.

21 lip 2016, 11:22

Johnny pisze:odpalisz ją na najtanszym chinczyku dla 2t, tylko bez sterowania zaworem wydechowym.

niektore moduly ciezko znalezc, a jak juz sa to za kosmiczne ceny ale taki rynek.