Tutaj możesz pokazać czym i jak jeździsz!

Regulamin forum

Umieszczaj zdjęcia tak, aby posiadały miniaturkę. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić - przejdź do poradnika.
Odpowiedz

Yamaha DT 125 PROJEKT ASTER

04 lut 2014, 14:03

Witam na wiosnę zakupiłem Yamaszkę dt 125 z silnikiem ok tdr .w tragicznym stanie z papierami troszkę przy niej juz zrobiłem z optyka ale to dopiero początek. Nie było wogóle plastkiów ani baku , sama rama koła i silnik. Jak na razie włożyłem w nią więcej serca i pracy niż kasy.
Trochę nią śmigałem przez lato ale nie za dużo ponieważ raz jechała a raz nawet odpalić nie chciała
Teraz na zimę zacząłem ja rozbierać pasuje zrobić generalne jak rozebrałem górę silnika nie wyglądała za dobrze porysowany tłok cylinder , gdy zlewałem olej to był kolory srebrno-brązowego . ale jestem dobrej myśli że pomalutku sie to zrobi.
Mam nadzieje że pomożecie w razie jakiś pytań . Jestem nowy w te klocki .
jak na razie to chce wymienić tłoka zrobić szlif albo tuleje nowe łożyska i sprawdzić wał potem elektryka i optyk.
kilka fotek z lata jak wyglądała :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

proszę o szybką odpowiedz czy jak mam silnik z yamahy tdr 125 to tam będzie Nikasil czy nie ??
da sie to jakoś sprawdzić???

Re: Yamaha DT 125 PROJEKT ASTER

04 lut 2014, 16:24

Będzie nicasil jeśli nikt już tulei nie wsadził.

04 lut 2014, 16:35

podobno magnesem można to sprawdzić prawda to ??
wrzuciłem magnes do srodka cylindra i się przykleił do ścianki tam gdzie tłok pracuje

04 lut 2014, 16:41

Czyli żeliwo.Mam przygody ze swapami,tylko że miałem w gorszym wykonaniu. Powodzenia

04 lut 2014, 16:51

to oznacza ze nie muszę go tulejować chyba ze już się nie da szlifa zrobić :( :(
mam jeszcze jedno pytanko jaki tłok OMP, METEOR, WOSSNER
powiem że z kasą krucho także tniemy koszta :0
a jeśli chodzi o łożyska to koyo czy wystarczą takie zwykłe ze sklepu ??

04 lut 2014, 16:56