Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
14 maja 2013, 18:37
Pewnie cylinder lub głowica krzywa. Nakrętki na szpilki daj nowe, nie kryte + podkładki sprężynujące.
14 maja 2013, 18:46
Czyli kupic nową uszczlke pod głowice ( jak bd znowu nową zakładać dać troche sylikonu od strony głowicy i cylindra?) nakrętki na gowice i podkładki sprężynujące tak

?http://allegro.pl/uszczelka-uszczelki-glowice-glowicy-yamaha-dt-125-i3178303478.html taka moze byc

?
Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, 18:48 przez
yamahadt125x, łącznie zmieniany 1 raz
14 maja 2013, 18:48
Nowa uszczelka, zero silikonu.
14 maja 2013, 18:56
A uszczelka moze byc ta co w linku ?
14 maja 2013, 19:12
Jednowarstwowa.Jak chcesz ją za pare set lub tysiąc km wymieniać to bierz.
14 maja 2013, 19:42
Okej, Wszystko ładnie wyczyściłem , uszczelke zamowiłem czy cos z cylindrem robic ? np. czy jest konieczne dac go zeby "splanowali" jego powierzchnie tak jak w głowicy ?
14 maja 2013, 19:51
a nie możesz sam splanować? godzinka roboty i gotowe...
14 maja 2013, 19:52
Znając mnie zaraz coś źle zrobie ;p a konieczne jest to planowanie cylindra?
14 maja 2013, 20:01
stary jest jetem kompletnym żółtodziobem i pierwszy raz sam planowałem i wyszło zajebiście a też mi płyn wyciekał, to po splanowaniu 0 wycieków, wystarczy przykleić papier ścierny na szybę i okrężnymi ruchami aż będzie idealnie równo starta
14 maja 2013, 20:03
Właśnie boje sie robic takie rzeczy , wiesz spierdziele cos i bedzie wtedy lipa ;/ no ale spróbuję a papier na początek 300 a potem 600 ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.