Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
	
		
			
Regulamin forum
			Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        13 maja 2013, 19:01
		
			
			Witam. Otóż zrobiłem tak jak poradzono mi na forum  było  robione w dt 125 planowanie głowicy i  wymiana uszczelki na 3-warstwową , wszystko  dobrze skręciłem  nie dawałem sylikonu ani od strony głowicy ani od strony cylka , Po przejechaniu jakis 5 km , nadal  wycieka mi płyn przez rame koło stopki bocznej jak przyłożę ucho do zbiorniczka wyrównawczego to słychac jak by powietrze do niego  wchodziło , Moze zdjąć głowice i  dac troche sylikonu od strony cylka ? czy uszczelka bedzie nadawała sie jeszcze ? czy trzeba nową . Dzieki  !
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 20:22
		
			
			jeśli masz wszystko nowe to naprewno nie cieknie ani spod cylka ani spod glowicy
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 20:56
		
			
			dawid081124 pisze:jeśli masz wszystko nowe to naprewno nie cieknie ani spod cylka ani spod glowicy
Oj zdziwiłbyś się...
			
		
 
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:21
		
			
			Na ile Nm skręciłeś? Cylinder był planowany? Jeśli wszystko jest dobrze zrobione i złożone to pozostają pęknięcia.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:21
		
			
			Jak odkręcisz korek w chłodnicy to bąbelki powietrza są w płynie ?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:48
		
			
			Lukas cylinder nie był planowany , tylko  sama głowica  , Enduros jak odkrecam korek to  słysze  tylko tak jak by powietrze pod ciśnieniem z chłodnicy wyleciało a płynu juz nie widze bo wyrzuciło go do zbiorniczka wyrównawczego a potem przez rurke wyleciał  : P
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:51
		
			
			Na ile Nm skręcałeś ?
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:55
		
			
			Enduros szczerze ci  powiem ze nie wiem , ale wydaje mi sie ze mocno dokręciłem
			
		
		
		
	
	 
	
        
        13 maja 2013, 21:58
		
			
			To o czym mu tu będziemy rozmawiać.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        14 maja 2013, 18:32
		
			
			Enduros było skręcone na 30 nm,   odkreciłem dzis wszystko , posmarowałem uszczlke po  obu stronach sylikonem i skreciłem po przejechaniu 2 km widze miedzy cylindrem a głowicą kropelki płynu chłodniczego , czy jezeli kupie nową uszczlke i skrece  na krzyż i 30 nm to bedzie git ?
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.