Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
05 cze 2013, 20:00
Tak mi się wydawało FastMan. Też wolałbym mieć ten zawór "na chodzie" i tak myślałem, że po tym "dobrym" ustawieniu (czytałem o tym juz troche) silnik powinien ładnie smigać a ta to będzie mulił w dolnych obrotach

niestety
Enduros..poniżej foty


Nie będę opisywał co i gdzie bo na pewno dobrze wiesz

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 cze 2013, 22:18 przez
pacster, łącznie zmieniany 1 raz
05 cze 2013, 21:39
Wyciąg go i zobacz czy jest napisane na nim 3BN, jeśli tak to mam akurat tą połówkę.
Tak nawiasem to masz jakąś inną głowicę niż DT.
05 cze 2013, 22:27
W takim razie jutro zrobię poglądowe fotki całego silnika, bo okaże się jeszcze że to niezły składak.
Zawór wyciągnę jutro w ciągu dnia i wszystkie foto razem dam.
06 cze 2013, 13:44
Enduros, na zaworze jest "3BN"
Jak widzisz jest obłamany koniec połowki do której przymocowany jest mechanizm YPVS

(zaznaczone na zdjeciu)

Poniżej foty silnika w celu rozpoznawczym:




Przyszedł dzisiaj moduł zapłonowy:

Jakieś wnioski bądź sugestie Panowie?
Dzieki
06 cze 2013, 14:04
Ten moduł to na pewno do DT 125 R ?
06 cze 2013, 18:15
Do DT 125 na pewno...ale czy do 125 R - nie jestem pewien

Patrząc na tą tabele widzę że 3BN to 125 R (chyba)


Jak sprawdzić taki moduł. Dopiero przy próbach odpalenia?
06 cze 2013, 19:20
37A to oznaczenie dt 80 lc.
06 cze 2013, 22:20
I nawet z obudowy wygląda jak do 80tki.
Nie wiem co to za silnik, ale DT 125 R nie ma takiego wałka zdawczego, frez jest gęstszy, inne zabezpieczenie zębatki.
06 cze 2013, 22:59
Mój strzał..TZR 125
06 cze 2013, 23:02
Tak, tzr. Po numerze silnika widać.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.