W jaką stronę obraca ci się zawór po odpaleniu? Masz linki ode mnie? Jeśli tak to może być ten problem że ja dorabiam linki na wymiar oryginalnych ale nie założonych na krzyż. Jeśli tak, to odezwij się na pw i dorobię ci wymiary że będą ci pasować.
Mam pytanko. Czy ktoś z was ma tak, że przy wolnych obrotach jak doda trochę gazu to zawór jeszcze bardziej się przymyka a dopiero później otwiera ? Dodam, że otwiera się idealnie dziurka-w dziurkę, tylko na początku się bardziej przymyka, czy to może mieć wpływ na prace silnika ?
tak ma być zawór na niskich obrotach ma się przymykać wtedy masz wiekszy moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
Witam, zabrałem się dzisiaj za regulacje zaworu, jednak juz na samym początku zaniepokoiło mnie brak self testu - mimo dźwięku pracy jakiegoś sliniczka tarcza zaworu ani drgnie. Mimo wszystko zabrałem się za napinacze i okazało się, że jedna linka jest zerwana. No i co do linek mam jasność - trzeba je wymienić, od razu zamówiłem komplet od kolegi z forum, ale martwi mnie sprawa braku obrotu w lewo i w prawo tarczy. Co w takiej sytuacji powinienem zrobic?
Zdjąłem bak i okazało się, że jest to kwestia linek, silniczek działa tak jak powinien, trochę za szybko spanikowałem, dzięki za pomoc! P.S. Jak mocno muszą być napięte linki?