08 kwie 2016, 12:49
Tak żeby zawór był ustawiony dobrze i żeby silniczek nie miał ciężko.
08 kwie 2016, 19:09
Witam mam prośbę czy można prosić jakąś fotkę jak powinien być ustawiony zawór żeby nie było że od niskich muli a na wysokich dopiero moc nie mam linek ani silniczka w miejsce linek są wkrecona dwie śruby i oddając do szlifu ostatnio cyl zacząłem kręcić i na max otwarty jest a wcześniej był ustawiony dobrze miała moc i na niskich i wysokich
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
08 kwie 2016, 19:11
Bez silniczka i linek to akurat uwierzę ze miałeś moc w pełnym zakresie obrotów
08 kwie 2016, 19:16
No może nie pełna ale była powiedzmy unormowana na niskich ciągnęła i na wyższych
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
08 kwie 2016, 19:18
A teraz po odkręcić na max zaworu ciągnie na wysokich
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
08 kwie 2016, 22:45
Kup brakujące podzespoły to będziemy gadać, na tym forum potępiamy druciarstwo.
09 kwie 2016, 9:34
Nie mam zamiaru kupować brakujących podzespołów bo musiałbym moduł tez zmieniać myślałem ze czegoś się tu dowiem ale widzę ze tu też brak wiedzy i opisywanie nie w temacie
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
09 kwie 2016, 10:41
Nikt tu druciarstwa nie uprawia.
09 kwie 2016, 20:15
Czesc, jest sprawa, czy nawet jesli zawor o bardzo niewielki kat nie dokreca sie do pozycji w pelni otwartej, tzn prog to jakies 2mm wpływa to na moc znacząco? Moto na luzie kreci niewielkie obroty, tzn jakies 9k max, na biegach kreci gorzej, 6tka to jakis 7,5 k obrotow i 105max jedzie. Na kazdym biegu kreci niecale 8 tysiecy, nie czuc wcale rezo, ciagnie od 3 do 8tys tak samo.
12 kwie 2016, 15:44
A kompresje Waść mierzył??
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.