• Dzisiaj jest 31 lip 2025, 18:55
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Y.P.V.S - regulacja

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 16 z 20 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Szymon1325 » 03 mar 2017, 22:37

Dobra rozumiem czyli ma byc rowno z tuleja, ale pewnie po dobrym ustawieniu bedzie od strony wydechu sporo wystawal bo i tak juz troche wystaje, wtedy mam przepilowac ten bok po stronie wydechu? Takie ustawienie zaworu nieprawidlowe jak teraz mam moglo byc przyczyna ze moto ma slabsze rezo?
Szymon1325
 
Posty: 94
Wiek: 27
Rejestracja: 26 cze 2014, 14:52
Motocykl: Yamaha DT 125 96 E
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 05 mar 2017, 21:33

Jak przypiłujesz to będzie tak jak powinno.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: utex » 30 kwie 2017, 17:03

Panowie mam problem:( motor ma odblokowany moduł, jeśli dobrze pamiętam 3rm-20 i 4 kable z pod licznika czyli kontrakton blokada prędkości.Problem jest taki że moto się blokuje przy 6 ,7 tys obrotów i jak odkręcam manetke mocniej przestaje przerywać i wkręca się wyżej.Ktoś kiedyś pisał o zawieszającym się zaworze.Zawór ustawiłem tak że praktycznie nie ma progu,na samych linkach.Dostaje kopa od 7 tys.Mam kompletny wydech gianelli i wiem że dodaje mocy w wyższych partiach obrotów, także rozumiem że ma kopa od 7 tys.ale nie wiem co zrobić z tym przerywaniem.Generalnie jest tak że im wyższy bieg tym mniej przerywa przy tych 6/7 tys.Raczej nie będzie to gażnik bo moto wkręca się płynnie mocy na dole też nie brakuje,jedynie to przerywanie. <?>
utex
Donator
 
Posty: 353
Wiek: 42
Rejestracja: 30 sie 2014, 12:32
Motocykl: yamaha dt 125 r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Enduros70 » 30 kwie 2017, 17:09

Padnięta świeca, fajka lub podnieś iglicę.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: utex » 30 kwie 2017, 17:18

Dzięki Enduros za szybki odzew.Swieca ma przejechane 300 km, i działo się tak też na innej, wcześniej.Pozostaje fajka i iglica.
utex
Donator
 
Posty: 353
Wiek: 42
Rejestracja: 30 sie 2014, 12:32
Motocykl: yamaha dt 125 r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: rykpat » 26 maja 2017, 19:23

Ustawiłem zawór według poradnika. U mnie jego maksymalne otwarcie po poluzowaniu linek było wtedy jeśli go "odkręcałem" w stronę przedniego koła. Tak też napiąłem linki. Lewą niemal całkowicie wkręconą, prawą prawie całą wykręconą. Moto chodzi lepiej (przynajmniej takie mam wrażenie).
Dodaję zdjęcia i film po przekręceniu kluczyka. Moim zdaniem jest lepiej. Proszę jednak o potwierdzenie czy tak może być to ustawione. Pytam bo u mnie ta tarcza po self teście jest całkowicie w lewo skręcona, a widziałem zdjęcia innych to mieli trochę inaczej.

Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=uTD5Tg0_wv8
rykpat
 
Posty: 472
Wiek: 29
Rejestracja: 26 mar 2017, 11:26
Motocykl: DT 125R 97r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: cedec1 » 26 maja 2017, 21:32

odkręć dyfuzor i zobaczysz czy jest wszystko ok zawór gdy jest otwarty idealnie pokrywa się z górą okna wydechowego cylindra a to co pokazałeś na filmie to może być źle założona tarczka na zawór musiał byś ją odkręcić i założyć na tego romba bardzie w prawo
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
cedec1
 
Posty: 1350
Wiek: 34
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:34
Motocykl: yamaha dt 125RN 1998
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: rykpat » 26 maja 2017, 21:42

Miałem dyfuzor ściągnięty i patrzyłem czy się pokrywa. A to coś szkodzi, że tarczka może być źle założona? Trzeba to przestawić czy można na razie jeździć, a przestawić przy okazji?
rykpat
 
Posty: 472
Wiek: 29
Rejestracja: 26 mar 2017, 11:26
Motocykl: DT 125R 97r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: cedec1 » 26 maja 2017, 22:21

jeździć można jak się ładnie pokrywa zawór ale liki masz hoojowo bez obrazy a z przestawieniem tego masz jakieś 20 min roboty krócej niż czekasz na odpowiedź do tego posta
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
cedec1
 
Posty: 1350
Wiek: 34
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:34
Motocykl: yamaha dt 125RN 1998
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: rykpat » 27 maja 2017, 15:17

Przekonałeś mnie kolego. Odkręciłem tarczkę, lekko obróciłem. Teraz trochę pokrywa się z otworem.
Dodaję zdjęcia zaworu i self testu.
Obrazek
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=tj4djfA_yww
rykpat
 
Posty: 472
Wiek: 29
Rejestracja: 26 mar 2017, 11:26
Motocykl: DT 125R 97r
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 16 z 20 • 1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20

Wróć do Yamaha DT 125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 125
  • Y.P.V.S - regulacja