• Dzisiaj jest 15 cze 2025, 21:57
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Y.P.V.S - regulacja

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 18 z 20 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Jacob. » 15 sie 2017, 13:48

Jak wyjąć zawór? Linka była przez długi czas urwana, poprzedni właściciel nic nie wspominal, dlatego myślę że trzeba go wyciągnąć i dokładnie wymyć zanim założę nowe linki bo zaworek nie może się w pełni otworzyć
Jacob.
 
Posty: 2
Wiek: 25
Rejestracja: 14 gru 2016, 23:35
Motocykl: Yamaha dt 125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: mazi85 » 15 sie 2017, 14:35

Składa sie z dwóch elementów z jednej strony masz śrubę która je łączy.
mazi85
 
Posty: 120
Wiek: 39
Rejestracja: 07 lip 2017, 10:02
Lokalizacja: Namysłów
Motocykl: Tdr125
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: pierun_rajdowiec » 18 wrz 2017, 21:58

Czy tarcza regulacji zaworu może być zdemontowana i po ponownym montażu obrócona inaczej? Pytam, bo regulacja według wzorowania się otworem i wcięciem na tarczy nie działa i aby była moc w pełnym zakresie obrotów tarcza musi być obrócona daleko za otwór w lewo(przeciwnie do wskazówek zegara, w stronę przedniego koła), ale brakuje mi już naciągu. Ma ktoś jakieś pomysły? da rade coś z tym zrobić?
https://zapodaj.net/images/412457fdfa1e6.jpg - Coś takiego jak tu, jak u kogoś kto wcześniej to zdjęcie wstawił, czyli muszę mieć tarczę obróconą mocno w lewo, ale brakuje naciągu do poprawnej pracy.

[odświeżyłem link do zdjęcia]
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 22:11 przez pierun_rajdowiec, łącznie zmieniany 1 raz
pierun_rajdowiec
 
Posty: 11
Wiek: 28
Rejestracja: 01 maja 2016, 12:27
Motocykl: Yamaha DT 125 2000r. Simson S51 1986r.
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Frozen » 18 wrz 2017, 22:05

Zdjęcia na forum należy wstawiać poprzez hosting.
Sprawdź zgodnie z poradnikiem czy nie masz wałka na romb, wtedy przestawisz żeby naciąg pasował.
Po I szukaj. Po II szukaj. Po III na pewno podobny temat istnieje, więc szukaj. 8)
Awatar użytkownika
Frozen
Moderator
 
Posty: 2158
Wiek: 7
Rejestracja: 18 wrz 2013, 14:53
Lokalizacja: Równiny pustynne w zakamarkach Alp
Motocykl: Jamacha dete 125 iks '06
  • Link do galerii
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: pierun_rajdowiec » 19 wrz 2017, 0:02

Dopiero po Twoim poście zrozumiałem o co chodziło w pierwszym poście tego wątku z tym mocowaniem tarczy i kształtami mocowania wałka xD Jeżeli dobrze zrozumiałem to mam nadzieję, że posiadam wersję w kształcie rombu, aby mocując tarczę, "cofnąć" ją w prawą stronę zgodnie ze wskazówkami zegara i wtedy będę mógł swobodnie regulować zawór nie martwiąc się, że braknie mi linek :) Muszę okręcić tarczę tak o jedną czwartą w prawo i będzie ładnie :) Tak z ciekawości zapytam, kształt wałka zależy od rocznika Yamahy, czy wpływają na to inne czynniki? Mam DT z 2000 roku, kojarzysz jaki tam jest ten wałek? Zadaję tutaj jak najwięcej pytań, bo mam czas zajrzeć do Yamahy tylko weekendami ze względu na pracę...
pierun_rajdowiec
 
Posty: 11
Wiek: 28
Rejestracja: 01 maja 2016, 12:27
Motocykl: Yamaha DT 125 2000r. Simson S51 1986r.
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: rykpat » 19 wrz 2017, 2:24

Dobrze zrozumiałeś. Odkręć tarczke i przestaw. Raczej będziesz miał końcówkę w kształcie rombu.
rykpat
 
Posty: 472
Wiek: 29
Rejestracja: 26 mar 2017, 11:26
Motocykl: DT 125R 97r
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Vidon » 01 kwie 2018, 15:13

paolo9779 pisze:Masz akumulator? Jesli tak to sprawdź silniczek na krótko. Jesli działa to sprawdz czy i jakie napięcie dochodzi do silniczka.


W jaki sposób mogę sprawdzić silniczek 2+1 za pomocą akumulatora ? które kabelki gdzie podpinać aby nie uszkodzić ?
Awatar użytkownika
Vidon
Donator
 
Posty: 1249
Rejestracja: 09 lis 2013, 23:19
Lokalizacja: Wolbrom
Motocykl: Suzuki DR 650 SE & DT 125 R
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: cedec1 » 01 kwie 2018, 18:04

podpinasz kable z kostki pod akumulator luźnego nie ruszasz powinien zrobić selftest
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
cedec1
 
Posty: 1350
Wiek: 34
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:34
Motocykl: yamaha dt 125RN 1998
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: Vidon » 02 kwie 2018, 6:42

cedec1 pisze:podpinasz kable z kostki pod akumulator luźnego nie ruszasz powinien zrobić selftest
Prawidłowy self test powinien zrobić, ze lekko w prawo i powrót w lewo ? Ma to znaczenie który z kabelków dam na plus a który na minus ?

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Vidon
Donator
 
Posty: 1249
Rejestracja: 09 lis 2013, 23:19
Lokalizacja: Wolbrom
Motocykl: Suzuki DR 650 SE & DT 125 R
Na górę

Re: Y.P.V.S - regulacja

Postautor: cedec1 » 02 kwie 2018, 9:54

ma znaczenie ale nie powiem ci który to plus a który minus bo nie pamiętam już dawno się z tym nie bawiłem prawidłowy self test wygląda tak że przekręca sie bez zacięć w prawo i wraca do tego samego położenia
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
cedec1
 
Posty: 1350
Wiek: 34
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:34
Motocykl: yamaha dt 125RN 1998
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 198 • Strona 18 z 20 • 1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20

Wróć do Yamaha DT 125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki › Yamaha DT 125

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 125
  • Y.P.V.S - regulacja