Mam dt re z 2004r bez obrotomierza i nie wiem czy mam dobrze ustawiony zawór bo na słuch niby wkreca sie na obroty ładnie i czuc mocniejsza dawke mocy przy duzych obrotach ale niepokoi mnie v-max bo na przełozeniu 14/57 tylko ledwo 100km/h ciagnie czy to nie za mało?
Zatem zawór nie ma prawa reagować na zmianę obrotów silnika podczas postoju, zgadza się? Ewentualnie może się zamknąć (przymknąć) jak zapniemy jakiś bieg (dowolny). Czy kostka rozlokowująca zmienia swoją częstotliwość impulsów w zależności od liczby impulsów jakie dostanie z kontaktronu szybkościomierza?
witam, jeżeli mowa o zaworze, to może zapytam czy dźwięki z tego nagrania (znalezionego w necie) mogą być przyczyną źle ustawionego zaworu?? czy też inna będzie przyczyna?? https://www.youtube.com/watch?v=4odYJTrryms Rozebrałem górę silnika i wszystko jest ok, luzów nie ma na korbie czy też sworzniu tłoka. Tłok jest ładny, jak i wnętrze cylindra, olej wymieniony- motul , moto jeździ super, dobre przyspieszenie, vmax 120km\h, na razie tyle ale myślę że więcej da radę. Tylko pytanie skąd i od czego ten dźwięk?? dochodzi z górnej części silnika, słuchać go na początku filmu najlepiej , takie lekkie terkotanie...?... czy coś...
-- 03 maja 2016, 8:23 --
sory za kolejny post, ale poszukałem na forum i znalazłem ten krótki temat i który jest kilka filmów prezentujących te dźwięki i w sumie jakoś nie za bardzo jest napisane dlaczego, od czego, czy się tym przejmować, czy się może z tym coś zrobić coś poważniejszego... oto temat: post54859.html#p54859
Bo wcześniej raczej tego słychać nie było u mnie, i jakoś niedawno się to stukanie objawiło ...
Mam problem z zaworem,otóż mimo ustawiania go w pozycji otwartej po self-tescie i napięciu linek, zawór wraca do pierwotnej pozycji i wtedy wykonuje self-test. Co zrobić by po włączeniu zapłonu nie wracał do poprzedniej pozycji?