Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Jaki łańcuch i zębatki możecie polecić do DT125R z najlepszym stosunkiem cena/jakość? Nie mam jakiegoś limitu kasy, ale też bez sensu chyba kupować jakiś z najwyższej półki, który wcale dłużej nie potrzyma? Z tego co patrzałem to na razie wybór padł na DID 428NZ w przypadku łańcucha, ma ktoś jakąś opinię o nim? A zębatki na larssonie widzę tylko JT, dobre są? Na larssonie taki zestaw wychodzi 318,50zł. Natomiast tutaj znalazłem też taki ale z zębatkami sunstar http://allegro.pl/show_item.php?item=3348853975 , co będzie lepsze?
Kupować łańcuch do enduro bezoringowy to bezmózgowie. Bierz coś oringowego i zapomnisz o naciąganiu. Ja obecnie testuję sfr, ale za szybko żeby coś powiedzieć.
Trochę się pośpieszyłem i zamówiłem już tego DID 428 NZ złotego w zestawie z zębatkami sunstara, dosyć dobre opinie o tym łańcuchu same znalazłem. No ale przyda się to co napisałeś innym użytkownikom.
Bezoringowy wyciągnie się jak sznurek, gdy poczuje trochę błota. Ten łańcuch jest bardzo dobry, ale dla zawodnika mx, któremu zależy na tym, aby łańcuch podczas zawodów się nie zerwał przy strzelaniu ze sprzęgła. Taki łańcuch to sobie zmieniają co kilka wyścigów.
Firby DID i YBN popularne i dobre ale na tej stronce przeceny niezłe i nw który bd lepszy.
Mam Yamahe RD 80 lc2 i przeważnie jeżdzę po szosie ale czasem przez las, droge polną itp zdaży się przejechać, czy opłaca się kupować łańcuch oringowy ?