Nie wiesz jaki motocykl wybrać? Zastanawiasz się który będzie odpowiedniejszy dla ciebie? Masz wątpliwości do motocykla z ogłoszenia? Na tym forum pomożemy odpowiedzieć Ci na tego typu pytania.
Tylko martwią mnie 2 rzeczy. 1. To jest 2 sów a nie wiem czy są takie sendy. Możliwe, że silniki pochodzi od innego motocykla. 2. To jest senda więc nie wiem jak z awaryjnością lub ew. kosztami naprawy.
A slyszał ktoś kiedyś o cylindrze 140ccm do DT125? Dodatkowo własciciel mowi ze byl porting robiony i gaznik mikuni wstawiony + wybebeszony wydech. Ale najbardziej boje sie "ciasnego" wałka od ypvs. Nie za bardzo sie na tym wyznaje ale zaraz popatrze w fiszki i zdjecia jak on wyglada w DT125 i co tam moze byc ciasnego. Chyba ze tujeja byla tak rozwiercona ze zawor po zamknieciu zachodzi do wnetrza cylindra i wchodzi w kolizje z tłokiem. To jedyne co mi na mysl przychodzi.
cytat :
"Ypvs tu taki mały problem ale dla chcącego nic trudnego, po przeróbce na 140 zawór jest trochę za duży i się nie obraca lecz można go przeszlifowac i spokojnie będzie działał, ja tego nie robiłem gdyż nawet przy otwartym zaworze motor się wkreca od dołu jak głupi, ma dobre przyspieszenie"
Całość usług była robiona w Motor-tech w katowicach wiec zastanawiam się tylko czy zostawiliby cylinder w ten sposób.
Pisałem do niego na olx jak yo możliwe że ma tłok o wymiarach nomianału i cyl o pojemności 140. Miał voś poprawić w ogłoszeniu. Mi to wygląda tak że miał gość kasę dał zrobić a sam do końca nie ogarnia co i jak ale jak za dt re za 4k z papierami to warto.