10 cze 2016, 19:19
paolo9779 pisze:Pierwszy motocykl?
10 cze 2016, 20:50
jasna sprawa, nie byłem jeszcze oglądać jedynie przekazuje co mówił sprzedający... a z drugiej strony nie jest chyba trudna sprawa żeby to wyregulować czy doprowadzić do ładu...?
10 cze 2016, 21:12
Florek pisze:paolo9779 pisze:Pierwszy motocykl?
Miałem WSKe, o takich nowoczesnych konstrukcjach jak taka DT nic nie wiem, wyglada ładnie, posprawdzał bym to co pisze w tutejszym poradniku, ale wlaśnie co wy sądzicie
http://olx.pl/oferta/yamaha-dt-125-kat- ... 5;promoted
1. wizualnie zgodne z oryginałem? gość pisze ze wiele dodatkow nie fabrycznych jak handbary
2. remont niby był, tłok vertex ma być załozony
3. jaki klucz trzeba miec zeby m.in bok silnika odkrecic? srubokret i inbusy?
4. zeby sprawdzic kompresje to duzo ceregieli? klucz do swiec czy jakies oslony plastikowe trzeba sciagac?
5. z ktorej strony jest kopnik a z ktorej zmiana biegow i jak zmiana wyglada w ktora strone jakie?
11 cze 2016, 8:23
Tonny pisze:W tym sek ze jeśli np. moto był odblokowyany i założony został nieoryginalny chiński moduł to zawór nigdy nie zadziała jak trzeba i będzie na stale w pełni otwarty :-(
Michał2008 pisze:a co myślicie o tej skrzywionej kierownicy? możliwe, że jest coś na rzeczy typu krzywe lagi? i czy wizualnie wydaje Wam się ok (kompletność itp) ??
12 cze 2016, 11:12
12 cze 2016, 11:22
12 cze 2016, 11:57
12 cze 2016, 21:03
28 cze 2016, 10:47
28 cze 2016, 16:47