• Dzisiaj jest 07 cze 2025, 9:05
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki

[Ogólny] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Czyli GOTOWE opisy o zdejmowaniu blokad, wymianie części eksploatacyjnych, itp.
Regulamin forum 1. W tym dziale nowy temat może być tylko i wyłącznie poradnikiem.
2. Przy dodawaniu poradnika wybierz odpowiedni prefiks, którego motocykla poradnik dotyczy, lub jeżeli jest to poradnik ogólny, jak np. docieranie motocykla - wybierz prefiks "Ogólny".
3. Obrazki wstawiaj na serwisy, gdzie masz pewność że nie wygasną, np. http://imageshack.us
4. Odnośnik do obrazka musi być jednocześnie jego miniaturką. Poradnik wstawiania obrazków na forum
Odpowiedz
Posty: 62 • Strona 6 z 7 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Szymon 93 » 12 kwie 2020, 12:26

Posiada ktoś, albo wie gdzie znaleźć serwisówkę do gaźnika PZ24j ?
Szymon 93
 
Posty: 2
Wiek: 32
Rejestracja: 21 lip 2019, 13:46
Motocykl: Yamaha DT125
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Vidon » 17 kwie 2020, 14:29

Szymon 93 pisze:Posiada ktoś, albo wie gdzie znaleźć serwisówkę do gaźnika PZ24j ?
Na allegro sprzedają tą chińszczyznę więc uderzaj do nich

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Vidon
Donator
 
Posty: 1249
Rejestracja: 09 lis 2013, 23:19
Lokalizacja: Wolbrom
Motocykl: Suzuki DR 650 SE & DT 125 R
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Wixser » 23 kwie 2020, 8:38

A co mam robić jeżeli problem mam z niskimi obrotami 2/3/4tyś powyżej rakieta? Jest loteria trzyma mi np 3k niżej nie mogę zejść daję gazu lekko robi bu do 4tyś i potem jest już cacy. Może to być problem ze źle działającą wajchą ssania (np za nisko opada) jak dam ją leciutko do góry obroty z 3 spadają do 1700/1800 obrotów? Na ssaniu wszystko jest git ładnie odpala i trzyma 2tyś obrotów reakcja na gaz bezproblemowa żadnego buu a nic i ładnie obroty schodzą problem jest tylko bez ssania. :(
Wixser
 
Posty: 28
Wiek: 28
Rejestracja: 09 gru 2019, 22:31
Motocykl: Yamaha dt 125 r z 1998
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Vidon » 24 kwie 2020, 7:48

Wixser pisze:A co mam robić jeżeli problem mam z niskimi obrotami 2/3/4tyś powyżej rakieta? Jest loteria trzyma mi np 3k niżej nie mogę zejść daję gazu lekko robi bu do 4tyś i potem jest już cacy. Może to być problem ze źle działającą wajchą ssania (np za nisko opada) jak dam ją leciutko do góry obroty z 3 spadają do 1700/1800 obrotów? Na ssaniu wszystko jest git ładnie odpala i trzyma 2tyś obrotów reakcja na gaz bezproblemowa żadnego buu a nic i ładnie obroty schodzą problem jest tylko bez ssania. :(
Skoro na ssaniu jest ok, to widocznie bez ssania za mało paliwa ma.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Vidon
Donator
 
Posty: 1249
Rejestracja: 09 lis 2013, 23:19
Lokalizacja: Wolbrom
Motocykl: Suzuki DR 650 SE & DT 125 R
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Wixser » 24 kwie 2020, 8:17

Sprawdzałem poziom paliwa zgadza się. Iglicę dla testu podniosłem na samą górę i bez zmian :/
Jedyne co zauważyłem to nie mam tego gumowego oringa przy śrubie składu mieszanki.

Tak jest na ssaniu
https://youtu.be/SvkAxmqEQ5M

Zastanawiam się jeszcze nad tym czy śruba składu mieszanki nie jest za długa (dobierałem od innego moto ale nie miałem oryginalnej). Tak ona wygląda
https://imgur.com/undefined
Wixser
 
Posty: 28
Wiek: 28
Rejestracja: 09 gru 2019, 22:31
Motocykl: Yamaha dt 125 r z 1998
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: pawel1309 » 30 kwie 2020, 20:03

Cześć, piszę z problemem, którego przyczyną wydaje mi się być gaźnik :D
Mianowicie motocykl przy odkręceniu manety szybko od zera na maksa nie wkręca się do końca, tylko łapie odcinkę wcześniej.
Natomiast gdy odkręcam manetkę powoli, stopniowo i liniowo to wkręca się do samego końca. Podejrzewam dawkę paliwa, tylko pytanie czy jest jej za dużo czy za mało. Rozbierałem odrobinę gaźnik i iglica jest na środkowym rowku (mam ich pięć). To że gaźnik był regulowany to oczywiste. Jakieś sugestie? Pozdrawiam.
pawel1309
 
Posty: 43
Wiek: 23
Rejestracja: 24 paź 2019, 17:27
Lokalizacja: Fajsławice
Motocykl: Yamaha DT 125, 2002
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Vidon » 30 kwie 2020, 21:37

Sprawdź poziom paliwa w komorze pływaka czy jest na równo z łączeniem gaźnika a pokrywki komory

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Vidon
Donator
 
Posty: 1249
Rejestracja: 09 lis 2013, 23:19
Lokalizacja: Wolbrom
Motocykl: Suzuki DR 650 SE & DT 125 R
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Frozen » 30 kwie 2020, 21:37

Sprawdzić kolor świecy i dostosować dawkę według tego co pokaże kolor.
Po I szukaj. Po II szukaj. Po III na pewno podobny temat istnieje, więc szukaj. 8)
Awatar użytkownika
Frozen
Moderator
 
Posty: 2158
Wiek: 7
Rejestracja: 18 wrz 2013, 14:53
Lokalizacja: Równiny pustynne w zakamarkach Alp
Motocykl: Jamacha dete 125 iks '06
  • Link do galerii
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Wixser » 02 maja 2020, 22:56

Kurde ja u siebie trochę pogrzebałem i tak ssanie jak było 2tyś. Bez ssania trochę lepiej bo mogę zejść na 1.5tyś obrotów ale po kilku sekundach gaśnie. Zauważyłem też że najlepiej pracuje jak śruba składu mieszanki jest na maks wkręcona. Jak ją odkręcam trochę to motor gaśnie i ciężko go zapalić po wkręceniu odpala. No ale przy mocnym odkręceniu jest buu po wyżej 4 tyś jak mocno odkręcę buu już nie ma. Ogólnie na chłopski rozum wydaje mi się że jak tak się dzieje (śruba wkręcona na maksa) to gdzieś łapie lewe powietrze :/

Pytanko jeżeli wymieniam uszczelniacz wału od strony magneta to muszę coś tam na magnecie zaznaczyć żeby wszystko prawidłowo działało po złożeniu zpowrotem?
Wixser
 
Posty: 28
Wiek: 28
Rejestracja: 09 gru 2019, 22:31
Motocykl: Yamaha dt 125 r z 1998
Na górę

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Postautor: Frozen » 03 maja 2020, 0:41

Na wale jest klin - inaczej nie da się złożyć.
Po I szukaj. Po II szukaj. Po III na pewno podobny temat istnieje, więc szukaj. 8)
Awatar użytkownika
Frozen
Moderator
 
Posty: 2158
Wiek: 7
Rejestracja: 18 wrz 2013, 14:53
Lokalizacja: Równiny pustynne w zakamarkach Alp
Motocykl: Jamacha dete 125 iks '06
  • Link do galerii
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 62 • Strona 6 z 7 • 1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Wróć do Poradniki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Poradniki

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Poradniki
  • Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca