• Dzisiaj jest 03 sie 2025, 20:13
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Mechanika

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

[DT125] Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Odpowiedz
Posty: 63 • Strona 4 z 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: pacster » 06 cze 2013, 23:11

Ale kiszka
Obrazek
Awatar użytkownika
pacster
 
Posty: 28
Wiek: 39
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:00
Lokalizacja: Radzymin, Polska
Motocykl: Yamaha DT 125
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: Enduros70 » 06 cze 2013, 23:14

Żadna różnica w sumie, palenie masz na rozrusznik.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: pacster » 07 cze 2013, 7:09

Czy myślisz ze na dyfuzorze od DT (wybebeszonym) powinna chodzic?
Obrazek
Awatar użytkownika
pacster
 
Posty: 28
Wiek: 39
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:00
Lokalizacja: Radzymin, Polska
Motocykl: Yamaha DT 125
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: Enduros70 » 07 cze 2013, 8:59

Tak.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: pacster » 07 cze 2013, 10:47

Gaźnik własnie przyszedł.
Jak przyjdzie ta połówka od Ciebie i jeszcze pierścienie na tłok to można powoli zacząć składać :)

2 Pytania:
Czy można użyć modułu od DT 125 do mojego silnika, czy mam się rozglądać za TZR'owym <?>
Czy potrzebny będzie regulator napięcia do pary z modułem zapłonowym?
Obrazek
Awatar użytkownika
pacster
 
Posty: 28
Wiek: 39
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:00
Lokalizacja: Radzymin, Polska
Motocykl: Yamaha DT 125
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: Enduros70 » 07 cze 2013, 12:27

Moduł można. Co do regulatora to jest niezbędny do ładowania akumulatora, a akumulator do działania zaworu.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: pacster » 09 cze 2013, 11:25

Któryś z nich nada się do 125?

http://netbiker.pl/produkt/yamaha-dt-125-regulator-napiecia

http://allegro.pl/regulator-napiecia-yamaha-dt-125-86-90-i3261162225.html

Przyszedł Stator, tylko wszystkie kable mają obcięte końcówki. Schemat jest wiec powinno się udać wszystko podłączyć na końcu. Tylko powiedzcie mi taką rzecz..z Manuala Haynes'a wynika że po drodze sa czujniki - w nóżce od motoru i świetle stopu. Jak zaślepić kable tak aby moduł myślał że wszystko jest ok i nie odciął zapłonu?? Czy może u mnie nie ma tych czujników?
(Model 2RK w Manualu widnieje -Marzec 87' do Marzec 89'- jako najstarszy model serii TZR)
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
pacster
 
Posty: 28
Wiek: 39
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:00
Lokalizacja: Radzymin, Polska
Motocykl: Yamaha DT 125
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: Enduros70 » 09 cze 2013, 11:30

Regulator weź ten z przewodami, będzie wiadomo jak =podłączyć kolorami. Jak nie będzie tych czujników to tak jakby było wszystko w porządku.

Wymiana korbowodów/centrowanie wałów, remonty silników, naprawa gaźników, amortyzatorów cross/enduro, mycie ultradźwiękowe, spawanie aluminium. PW

:arrow: https://www.facebook.com/MotoENDOgarage
Awatar użytkownika
Enduros70
Administrator
 
Posty: 5307
Wiek: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 9:54
Lokalizacja: Jarosław
Motocykl: EXC 300
  • Link do galerii
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: pacster » 10 cze 2013, 20:14

Czy wiadomo wam coś o możliwości wsadzenia do tego mojego cylindra termostatu od czegokolwiek innego niz DT bądź TZR?

Szukam i szukam i znaleźć nie mogę, więc pomyślałem że może jest szansa na podmiankę od czegoś innego? <?>
Obrazek
Awatar użytkownika
pacster
 
Posty: 28
Wiek: 39
Rejestracja: 15 maja 2013, 13:00
Lokalizacja: Radzymin, Polska
Motocykl: Yamaha DT 125
Na górę

Re: Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"

Postautor: YankeS » 10 cze 2013, 20:51

Jedynie termostaty tych podobnych silników pasują tj,tzr,tdr,sachs zx/zz,dt,ktm lc2.
Awatar użytkownika
YankeS
 
Posty: 612
Wiek: 29
Rejestracja: 20 kwie 2013, 14:34
Motocykl: WR250Z
Na górę

PoprzedniaNastępna

Odpowiedz
Posty: 63 • Strona 4 z 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Wróć do Mechanika

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Mechanika

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Mechanika
  • Uruchomieniu samego Silnika "Projekt GoKart"