Nie każdy ma dostęp do pneumata. U mnie w Kmx'ie nie było po prostu specjalnego otworu, aby zablokować tłumik,ale nie było z tym problemu. Przy odkręcaniu i zakręcaniu sam się w pewnym momencie zablokował .
Jutro bede próbował pneumatem, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzisiaj wziąłem sie za to z pomocą pneumata, faktycznie dało rade odkręcić jak i przekręcić. Tak wyglada u mnie tlumik po wyjęciu http://imgur.com/r8K8rrm<a
Witam. Dość początkujący ze mnie mechanik więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam DT125 2006r. Cieknie mi lewa laga. Pytania: 1. Domyślam się, że ten poradnik jest do starszej wersji DT - w mojej rozebranie będzie podobne? 2. Trzeba wymienić uszczelniacz olejowy, tak? Mógłby ktoś powiedzieć co i jak? Jaki to uszczelniacz, gdzie mogę go dostać? 3. Ile oleju wchodzi do lagi, 495ml? Nie mam serwisówki do mojego rocznika, więc jak ktoś ma to bym poprosił o użyczenie ;)
W dt re podobno wszystko jest tak samo,a w dt x tylko różnica w blokadzie tlumika(jak będę mial czas to wrzuce zdjęcie),nie jest na nakretke tylko kwadrat(mogę podrzucic wymiary jak trzeba ),coś tego typu: http://www.dansmc.com/forktool2.jpg uszczelniacze dostaniesz u enda lub allegro.olejowy na pewno do wymiany, pylowy polecam też zmienić.
Po I szukaj. Po II szukaj. Po III na pewno podobny temat istnieje, więc szukaj.
Dzieki za pomoc. To poprosze o jeszcze jedną rade. Jesli cieknie mi tylko jedna laga to jest sens wymieniac uszczelniacze w obu, zeby i tu i tu byly nowe?