Odpowiedz

Re: Y.P.V.S - regulacja

07 sty 2014, 17:40

Zawór bez stałego zasilania czyli akumulatora nie będzie działał. Jak masz moto bez akumulatora i nie zamierzasz go mieć to ustaw zawór w pozycji otwartej i tak zostaw.

Re: Y.P.V.S - regulacja

08 sty 2014, 9:39

No i ja też mam taki problem bo mam swoją Yamahe przerobioną na crossa, bez aku i jakichkolwiek linek czy też stycyjek... Jak to poprawnie ustawić? czy moge normalnie na zimnym silniku czy musze jakoś spejalnie go zgaśić żeby zawór został w odpowieniej pozycji???

Re: Y.P.V.S - regulacja

21 sty 2014, 11:10

Jak nie masz akumulatora to zawór i tak nie będzie działać, więc zostaw go w pozycji otwartej i jakoś przyblokuj żeby się samoczynnie nie przestawiał.
Jak się przyda to sie przyda, a jak nie to nie :P
Obrazek
Obrazek

Re: Y.P.V.S - regulacja

11 mar 2014, 22:44

Jedno krótkie pytanie nie warte zakładania tematu: mam jedną linkę YPVS krótszą o jakieś 4mm, ponieważ bolczyk mi się oberwał i zarobiłem ją bolczykiem z tego zestawu naprawczego do linek. Czy ma to jakiś większy negatywny wpływ na pracę silnika i oddawanie mocy?

Re: Y.P.V.S - regulacja

12 mar 2014, 11:21

Jak dało się ustawić poprawnie i linki dobrze napięte to wszystko ok.

-- 12 mar 2014, 11:22 --

Jak dało się ustawić poprawnie i linki dobrze napięte to wszystko ok.

Re: Y.P.V.S - regulacja

17 kwie 2014, 16:07

A teraz inne pytanie. Otóż kupilem moto i w moim w ogole nie ma zaworu jest tam po prostu pusto. moze tak byc czy musze go kupic?

Re: Y.P.V.S - regulacja

17 kwie 2014, 17:43

Kupuj bo naprawdę sporo tracisz bez niego.

Re: Y.P.V.S - regulacja

21 maja 2014, 21:22

co zrobic jesli zawor wraca na swoje miejsce po kilku jazdach?

Re: Y.P.V.S - regulacja

21 maja 2014, 22:31

Tarcza CI się obkręca na tym wypuście, trzeba lepiej dokręcić lub coś podłożyć do środka.

Re: Y.P.V.S - regulacja

22 maja 2014, 5:30

Witam

Ja u siebie mam troche bajzel:

http://pokazywarka.pl/p9cpyd/
1 zdj: u mnie
2 zdj: jak powinno być

Ma ktoś na sprzedaż brakujący element? Linki pracują prawidłowo ale nie mają co otwierać / zamykać.
Ktoś ustawił zawór w jednej pozycji. Objawy są takie, że po remoncie góry na Wossnerze i odpowiednim dotarciu moto
można powiedzieć nie ma dołu (wiem, że to 2T ale jeździłem inną DT 125 i nieporównanie) oraz kręci do 8 k, później muli ale nie odcina. (dyfuzor opróżniony, wydech udrożniony)
Odpowiedz