09 kwie 2018, 4:21
19 kwie 2018, 20:50
cedec1 pisze:ma znaczenie ale nie powiem ci który to plus a który minus bo nie pamiętam już dawno się z tym nie bawiłem prawidłowy self test wygląda tak że przekręca sie bez zacięć w prawo i wraca do tego samego położenia
19 kwie 2018, 21:29
30 cze 2018, 18:58
01 lip 2018, 9:10
01 lip 2018, 9:32
Vidon pisze:Mógłby ktoś wrzucić zdjęcie silniczka zaworu po self teście ? chodzi mi o to w jakim położeniu jest to kółko do którego przypina się linki w silniczku zaworu, zgłupiałem już przy montażu linek, bo cały czas wychodzi że jedna linka jest za krótka ta z prawej strony, a są dwie długości linek i ta z prawej jest właśnie ta dłuższa, coś mi się wydaje że powinienem mieć zawór z końcówką do tarczy w kształcie rombu przy silniczku zaworu 4+1, a ja mam zawór z końcówką prostokątna z zaokrąglonymi rogami a on występował chyba w komplecie z silniczkami zaworu 2+1, czy ktoś mógłby potwierdzić mój domysł ?
Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
01 lip 2018, 9:36
CrossinOver pisze:Siemanko, mam dwa pytania
1. Czy to normalne, że gdy dodaje gazu na poziomie 2-5k zawór przekreca się w prawo a później w lewo, powyżej 5k robi to płynnie w lewo?
2. Nie wiem czy jest to związane z zaworem, ale na jałowych po odkręceniu 3/4 Manetki motocykl się dusi (kolor świecy w porządku, tylko ten zawór chyba przymyka się zamiast płynnie otworzyć?)
01 lip 2018, 9:50
rykpat pisze:CrossinOver pisze:Siemanko, mam dwa pytania
1. Czy to normalne, że gdy dodaje gazu na poziomie 2-5k zawór przekreca się w prawo a później w lewo, powyżej 5k robi to płynnie w lewo?
2. Nie wiem czy jest to związane z zaworem, ale na jałowych po odkręceniu 3/4 Manetki motocykl się dusi (kolor świecy w porządku, tylko ten zawór chyba przymyka się zamiast płynnie otworzyć?)
nie pomyliłeś się z tym przekręcaniem? Przekręcasz kluczyk to zawór robi ruch w prawo i w lewo do otwartego ustawienia. Jak dajesz gazu to zawór przekręca się w lewo, odpuszczasz gaz to wraca w prawo. Powyżej 7k powinien utrzymywać się w jednej pozycji tak jak napisał kolega powyżej.
@Vidon, ja myślę, że to wina końcówki prostokątnej w zaworze. Bo gdybyś miał ją w kształcie rombu, mógłbyś przekręcić sobie tarczę względem zaworu np w lewo, a tak nie masz regulacji i tarcza jest za bardzo w prawo przez co i linka jest za krótka.
01 lip 2018, 12:00
01 lip 2018, 14:27