22 sie 2014, 10:36
Zapomniałem dodać, że motocykl pod koniec zeszłego sezonu przeszedł remont na wossnerze. Stan cylka i tłoka wzorowy, kompresja odpowiednia.
Końcowy wydech miesiąc temu rozcinałem - było sporo syfu ale został on przeczyszczony. Rozcinać dyfozor żeby sprawdzić co w nim słychać ?
Czas chyba zainwestować w coś lepszego niż czerwony Castrol do paliwa co ? (leje 1:45)
22 sie 2014, 13:05
Na tym oleju to silnik się zamula, końcówka przelotowa ?
22 sie 2014, 14:02
Ok to wezmę Mobil polsyntetyk.
Końcówka nie jest przelotowa. Spaliny kierowane są "na okretke" a nie bezpośrednio z dyfuzora do końca wydechu. Zrobić całkowity przelot?
22 sie 2014, 15:20
Ok około wtorku powinienem to ogarnąć i dam znać co się zmieniło .
Dziękuję za pomoc
29 sie 2014, 0:10
Witam.
Przedstawię wam mój problem:
Kupiłem ostatnio DT-kę i problem polega na tym, że ma ona objawy źle wyregulowanego zaworu (Straaaszny muł do 6k a po tej granicy dostaje kopa). Wymieniłem filtr powietrza, wiadomo, nie pomogło. Dziś z kolegą nad tym przysiedliśmy i wyregulowaliśmy zawór idealnie, lecz objawy nie ustąpiły. Zauważyliśmy, że po odpaleniu moto (patrzylismy na tą tarczę zaworu pod dekielkiem) wgl się on nie porusza. Stoi ciągle w pozycji otwartej. Dodam, że self test działa dobrze. Ustawia się w pozycji idealnie otwartej. Te dziurki na tarczy się nie pokrywają. Nie wiem co może być przyczyną tego, że zawór nie pracuje. Na dodanie gazu także nie reaguje. Pomóżcie mi, w którą stronę szukać przyczyny? To może być coś z modułem? Słyszałem, ze moduł znajduje się pod kanapa. Pod lampa mam jakąś kostkę owinięta tasma, to moze byc kostka odblokowująca?
Z góry dzięki
29 sie 2014, 6:38
Niektóre modele miały moduł pod siedzeniem a niektóre na zbiorniczku od dozownika.
29 sie 2014, 7:38
Nie pod siedzeniem, tylko pod bakiem.
29 sie 2014, 11:32
Zobacz czy wszystkie przewody silniczka (5 sztuk) są podłączone do modułu oraz czy styki nie są zaśniedziałe.
30 sie 2014, 10:49
Witam ponownie.
Jestem po kilku zabiegach z moto tj:
- zmiana oleju z czerwonego Castrola 2T na Motul 800 Efekt: moto pracuje ciszej, bardziej "miękko", mniej kopci i jedzie minimalnie lepiej
- jeździłem bez końcowego wydechu Efekt: głośno i nic ponad to
- uruchomiłem zawór YPVS z odpowiednim wyregulowaniem. Efekt: moto kręci na luzie do 12 k obr i jest odcięcie, na biegu 7,5-8k i przy tej wartości staje ale nie odcina, zbiera od dołu aż miło. Mimo, że nie kręci się jak powinien - na 5 biegu 100 km/h łapie dość szybko, wbijam 6 bieg i stoi na 100 km/h.
Pod koniec zeszłego sezonu przesła remont na Wossnerze itp. wszystko odpowiednio dotarte, przejechane od tej pory około +/- 800 km.
Proszę o podpowiedź co dalej ? Mam popularną kostkę odblokowującą ale chyba nie do tego moto. Dla przypomnienia: DT 125R z 1989 r oznaczenie 3BN.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.