30 sie 2014, 10:59
Na pewno odpowiednio ustawiłeś YPVS? Jak regulowałeś tylko na tarczy to nic nie da, ponieważ może być odwrócony (tak było w moim przypadku)
30 sie 2014, 11:43
Tak, przez okno wydechowe widziałem go doskonale. Nie ma możliwości żeby był odwrotnie (wkładałem palca
przez okno wydechowe)
Ciekawi mnie gaźnik i jego regulacje ale nie wiem czy to dobry trop. Coś jeszcze pisaliście o gumie pod siedzeniem ?
Troche na zagranicznych forach poczytałem o blokadzie modułu i niektórzy twierdzą, że nie były blokowane. Musze się do niego dobrać bo nie jestem pewny czy ma oznaczenie 3BN czy 3NC
proszę o pomoc. Enduros w razie biedy - nie mam do Ciebie tak daleko... Odpłatnie jesteś w stanie pomóc jak już ja odpuszczę ?Choć jeszcze broni nie składam bo jest poprawa ale jeszcze nie to.
07 wrz 2014, 20:28
Witam, pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jeżeli popełnię jakiś błąd.
Zakupiłem Yamahę tdr 125, miała (i nadal ma) problem muła na niskich obrotach i kop około 6tysi. Wyczytałęm że chodzi o zawór ypvs. zacząłem go regulować i nie przynosiło to rezultatu, zaobserwowałem też kilka dziwnych rzeczy.
1; przy self teście zawór próbuje się kręcić w LEWO a potem w prawo.
2: przy zbyt napiętej prawej lince, zawór nie cofa się po pociągnięciu (PRAWEJ linki czyli w LEWO), i dźwigienka zostaje oparta o śrubkę.
3: przy uruchomionym silniku zawór w ogóle się nie porusza.
motocykl ma swoją historię, gmerane w nim było na bank.
Pozdrawiam
07 wrz 2014, 20:39
1.podczas testu przekręca się w lewo i prawo
2.linki nie mogą być mocno napięte,bo po pierwsze silniczek ma ciężej ,a dwa-mogą się zerwać
3.na niskich obrotach się nie będzie ruszał,tylko po odkręceniu manetki
Może masz go jeszcze źle wyregulowanego?
07 wrz 2014, 21:01
Czołem, dzięki za odpowiedź,
1: gdy patrzyłem na self testy na YT, wszystkie "dobre" robią obrót najpierw w prawo, (clockwise), u mnie jest counterclockwise.
2: z napinaniem nie mam wyczucia, ale gdy prawa byłą napięta to lewa raczej luźna.
3: oczywiście zwiększałem obroty, brak reakcji.
jest źle wyregulowany cały czas.
07 wrz 2014, 21:03
Napinaj dwie linki na raz.
07 wrz 2014, 21:49
Napięcie linek jest sprawą raczej wtórną. Zastanawiałem się czy jest możliwość że są podpięte odwrotnie. Jak pisałem, historii motoru nie znam.
07 wrz 2014, 21:51
Jest taka możliwość sprawdź w silniczku .
07 wrz 2014, 21:56
Jak to się sprawdza? Proszę o łopatologiczne tłumaczenie, jestem świeży w temacie.
07 wrz 2014, 22:03
Odepnij linki od tarczy, odpal moto, przygazuj powyżej 6 tys i powiedz która linka się wydłużyła a która schowała.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.