Zawór bez stałego zasilania czyli akumulatora nie będzie działał. Jak masz moto bez akumulatora i nie zamierzasz go mieć to ustaw zawór w pozycji otwartej i tak zostaw.
No i ja też mam taki problem bo mam swoją Yamahe przerobioną na crossa, bez aku i jakichkolwiek linek czy też stycyjek... Jak to poprawnie ustawić? czy moge normalnie na zimnym silniku czy musze jakoś spejalnie go zgaśić żeby zawór został w odpowieniej pozycji???
Jak nie masz akumulatora to zawór i tak nie będzie działać, więc zostaw go w pozycji otwartej i jakoś przyblokuj żeby się samoczynnie nie przestawiał. Jak się przyda to sie przyda, a jak nie to nie
Jedno krótkie pytanie nie warte zakładania tematu: mam jedną linkę YPVS krótszą o jakieś 4mm, ponieważ bolczyk mi się oberwał i zarobiłem ją bolczykiem z tego zestawu naprawczego do linek. Czy ma to jakiś większy negatywny wpływ na pracę silnika i oddawanie mocy?
Ma ktoś na sprzedaż brakujący element? Linki pracują prawidłowo ale nie mają co otwierać / zamykać. Ktoś ustawił zawór w jednej pozycji. Objawy są takie, że po remoncie góry na Wossnerze i odpowiednim dotarciu moto można powiedzieć nie ma dołu (wiem, że to 2T ale jeździłem inną DT 125 i nieporównanie) oraz kręci do 8 k, później muli ale nie odcina. (dyfuzor opróżniony, wydech udrożniony)
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."