Witam mam problem z zaworem a mianowicie: DT 125 RE muł na dole a od 6tysi rwie jak szalona na sterowniku i na obudowie zaworu są cyfry 1 i 2 czy linki musza byc podłączone 1do1 a 2 do 2 czy może 1do 2 a 2 do1? wydaje mi sie ze zawór jest otwarty jak przeklreci się go w prawa strone a zamyka przekrecając w lewo po zrobieniu testu obraca się w prao i wraca do lewej strony a po zapaleniu ustawia sie w okolice tego otworu. jak to dobrze ustawić??
Skąd wiesz, że od akurat 6 tysięcy rpm skoro RE nie miały obrotka? Ja miałem tak właśnie ustawione jak ty i mi się dobrze śmigało. Po odpaleniu moto dziurki się pokrywały i było spoko. Bardzo fajnie się jeździło. Nie było czuć mocnego rezonansu i nie było muła, a okno było otwarte na max w górnej partii.
Hej Żuczek mam założony dodatkowy obrotomierz u mnie po odpaleniu prawie się pokrywają ale jakby teraz łapam mniejsze max obroty 9,5 tysia a wcześniej łapała prawie 11 ale jest troche lepiej na dole niż jak miałem podpięte linka 1do1 a 2 do 2 Czyli linki prawidłowo powinny być 1do2 a 2 do1?
Kuzyn ma dt 125 R to rwie na koło od samego dołu a moja od tych 5-6 tysi co można jeszcze poprawić: Dysze 30 i 260 dyfuzor wycięty , końcowy przelot Gas box rozwierony, kompresja ok 8 barów
Kupiłem niedawno DT, poprzedni właściciel nie bardzo był w stanie powiedzieć czy coś było grzebnięte. Moto kręci na postoju ~11k. Zaś w na drodze nie przekracza ~90km/h 7.5k.
Rozebrałem, żeby coś dowiedzieć się więcej na temat tego moto. Moduł, jeżeli dobrze czytam to 3RM-20 :
Z tego co wyczytałem - jest on full odblokowany ?
Temat YPVS, Czy na temat samego self testu można stwierdzić, czy zawór jest prawidłowo ustawiony ? Czy musze jednak okręcić dyfuzor.
Czy po odkręceniu dyfa, jakaś uszczelka jest do wymiany ? Czy źle wyregulowany YPVS może powodować, że moto nie leci więcej niż 90km/7000obr, a na postoju kręci do 11k?