mam pytanie odnośnie tego zaworu mam moja DT jest bez aku. instalacja jest w strzępach są pozostałości po niej.Jakaś wiązka idąca pod siedzenie,ale wszystko jest obcięte i zaizolowanie nie wiadomo co do czego. Mam takie pytanie czy jest możliwość podłączenia samego zaworu??jeśli tak to jak mogę taka mini instalacje wykonać??
Mama mi mówi:Ty jesteś jak ten twoja Yamaha mały głośny i dużo pijesz na mieście.
no właśnie myślę żeby aku był ale tylko do obsługi zaworu,bo nie wiem czy połapię się z cała instalacją. Czyli nie da rady zrobić tak jak wymyśliłem?? p.s. instalacja musi być dopasowana pod moduł czy pod coś jeszcze??
-- 06 lip 2014, 1:58 --
mam jeszcze jedno pytanie bo kiedy chciałem przestawić zawór na otwarty i zablokować to mi się pojawiło coś w rodzaju odcięcia przy wyższych obrotach,podkreślam że wcześniej nie było odcięcia dodam że mam moduł 3rm-20 (Który podobno nie był blokowany),Mogłem coś zrobić źle?? Ciekawostką jest to że kolega chciał uruchomić zawór i kupił w tym celu aku,przejechał się i ma teraz te same objawy.
Mama mi mówi:Ty jesteś jak ten twoja Yamaha mały głośny i dużo pijesz na mieście.
słuchaj pokaz na fotce gdzie dokładnie szlifujesz czy na plaskim czy na zaokragleniu ? i jeszcze jedno ma ktoś wymiary simeringu pod tarcze z linkami na ten wałek ?
pany ypvs złożony, nie chciała mi podejść regulacja na pokrycie 2 otworów (łapał muła), to wziąłem 2 klucze 8 i 10 pojeździłem chwile i wyczułem że największą moc ma przy takim ustawieniu http://www.iv.pl/images/13716193052876495192.jpg (pozycja po self teście) . być może ktoś wcześniej majstrował coś przy linkach.
Sterowanie działa prawidłowo, selftest działa jak trzeba tylko linki są niepodłączone bo nie mają do czego. Sam zawód zblokowany śrubą w tej pozycji otwartej.
Objawy mam takie, że motor wcale nie ma dołu do tego stopnia, że musze często na półsprzęgle jeździć żeby wszedł na obroty. Do tego kręci maksymalnie 8 k rpm. Dyfuzor został wybebeszony - nie wiem czy moduł jest zablokowany. Model to 3BN (Yamaha DT 125 z 1989 r.)
Proszę o odpowiedź czy jeśli zawór jest na stale w pozycji otwartej to czy ma to znaczenie, że motor kręci do 8 k rpm i koniec ? (czy na luzie czy na biegu nie ma znaczenia) Wydaje mi się, że nie odcina iskry a bardziej go zamula. Postaram się nagrać i wrzucić filmik.
pozdrawiam
"Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie. Co lubisz robić? A potem zacznij to robić."